Office 365 Exchange Online menedzselése

Office 365 Exchange Online menedzselése

Levelezőrendszer üzemeltetése a felhőben

Jelentkezési határidő: okt. 20., vasárnap

79 000 Ft
Jelentkezz most!

Az Exchange Online a Microsoft levelezőrendszere, amely a korábban jól ismert Exchangeből fejlődött felhő alapúvá. Egy olyan, viszonylag könnyen kezelhető és megérthető levelezőrendszerről van szó, amely szinte minden környezetben megállja a helyét, legyen az kis-, közép-, vagy nagyvállalat. Manapság, aki Office 365-öt említ, nagy valószínűséggel elsőként erre a szolgáltatásra gondol, hiszen az Office 365-nek pontosan ez adja az alapját. Ebből kifolyólag a rendszer ismerete elengedhetetlen az Office 365 ismeretéhez.


A képzés során hallgatóként megtanulod hatékonyan menedzselni az Exchange Online nyújtotta lehetőségeket. Megismered az Office 365 felépítését, azt, hogy milyen módon működik és miként kezeli a felhasználói fiókokat, csoportokat, és azt, hogy miként tudod ezt kezelni. Ez képezi az összes szolgáltatás alapját. Ezt a tudást felhasználva az Exchange Online levelezőrendszer teljes körű konfigurálását is megismered egyben.


Ha a cégetek Exchange Online-t üzemeltet vagy éppen levelezőrendszer kiválasztása előtt áll, ne hagyjátok ki ezt a valós üzemeltetői tapasztalatok alapján összeállított képzést!

  • + Kinek ajánljuk

    Rendszergazdáknak, akik a cég elektronikus levelezéséért és a csoportmunkáért felelősek.

  • + Szükséges előismeretek

    Alapvető rendszergazdai ismeretek.

  • + Technikai előfeltételek

    64 bites Windows környezet, Chrome böngésző. VMware Player vagy Workstation. Legalább 8GB memória, legalább 50 GB szabad tárterület.

  • + Megszerzett képességek

    Megtanulod hatékonyan menedzselni az Exchange Online nyújtotta lehetőségeket. Felhasználók, csoportok, postafiókok menedzselése.

Tematika és videók

Az előadásokról készített felvételeket innen tudod letölteni.

1. alkalom - Ismerkedés az Office 365-tel

Az Office 365 plan-ek bemutatása. Demo környezet regisztrációja. Az Admin center bemutatása. Office termékek telepítése, első lépések.

2. alkalom - Felhasználók, kontaktok

Felhasználók létrehozása, kezelése, tulajdonságok, engedélyek. Kontaktok és felhasználók közötti különbségek. Kontaktok tulajdonságai, lehetőségei. Törlés-visszaállítás.

3. alkalom - Csoportok, megosztott postaládák

Az Office 365-ben rejlő csoportok közötti különbségek, menedzselési lehetőségek. Megosztott postaládák, mint "ingyenes" lehetőségek.

4. alkalom - Erőforrás fiókok, publikus mappák

Erőforrások, amik a naptárbejegyzéseknél jelenthetnek plusz szolgáltatásokat. Publikus mappák, amik mindenki számára elérhetők.

5. alkalom - Mailbox import-export

A postafiók tartalmának exportálása PST állományba, illetve importálási lehetőségek más levelezőből, vagy meglévő PST állományból

6. alkalom - Saját domain hozzáadása

Létező, regisztrált domain csatolása az előfizetésünk alá. Login nevek, alapértelmezett elsődleges email címek átírása.